Bonnier Business Polska tworzy kompendium wiedzy dla zakładających biznes

Mambiznes.pl serwis Bonnier Business Polska, poruszający tematy młodego biznesu i start-upów, zyskał nowy logotyp i całkowicie zmienił swój wygląd.


Strona główna serwisu i jego funkcjonalności zostały sprofilowane pod kątem czytelników. Celem  było stworzenie przejrzystego serwisu będącego kompendium wiedzy dla osób myślących o własnym biznesie.

Chcemy wszystkie treści dotyczące młodego biznesu zgromadzić w jednym miejscu i stworzyć jedyne w Polsce kompleksowe kompendium wiedzy dla osób rozpoczynających przygodę z biznesem i dla tych, którzy szukają inspiracji i impulsu, by do nich dołączyć. Serwis kierujemy zarówno do osób pracujących nad nową aplikacją czy platformą online, jak i młodego przedsiębiorcy chcącego uruchomić własny food truck, restaurację czy pralnię. Wspólnym mianownikiem jest chęć postawienia na swoim i rozpoczęcia przygody z biznesem mówi Grzegorz Marynowicz, redaktor prowadzący mambiznes.pl.

Mambiznes.pl był pierwszym serwisem w polskim internecie w całości poświęconym tematyce młodego biznesu. Misją portalu jest przyczynianie się do rozwoju przedsiębiorczości poprzez dostarczanie bezpłatnej, fachowej i kompleksowej wiedzy na temat zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej. Użytkownicy mogą odnaleźć treści począwszy od pomysłów na biznes, przez zagadnienia dotyczące tworzenia biznesplanu, aż po procedurę zakładania firmy i samo jej prowadzenie. Osoba odwiedzająca portal może także zdobyć wiedzę o możliwościach finansowania działalności gospodarczej oraz poznać portrety przedsiębiorców, którzy odnieśli sukces w biznesie.

Nowa wersja portalu jest połączeniem szeroko zakrojonej tematyki związanej z zakładaniem i prowadzeniem firmy, skupia treści publikowane dotychczas na serwisach: osobyprawne.pl, twoja-firma.pl, podatek.pl i mambiznes.pl.

Nowa odsłona mambiznes.pl to element porządkowania internetowego portfela naszej grupy. Za nami w tym roku już wielki relaunch strony Pulsu Biznesu, planujemy także duże przebudowy prnews.pl, największego w kraju serwisu dla branży bankowej, oraz pit.pl i vat.pl, największych serwisów podatkowych w Polsce tłumaczy Przemysław Barankiewicz, Chief Digital Officer grupy Bonnier Business Polska. 

Nowy mambiznes.pl wyróżnia się przejrzystym i intuicyjnym layoutem. Strona główna serwisu dostosowana jest do potrzeb i zainteresowań użytkowników. W menu głównym znajdziemy sekcje: Własny biznes, Finansowanie, Katalog start-upów, Przydatne informacje i Forum. Poniżej prezentowane są najważniejsze informacje i tematy dnia oraz sekcje tematyczne:  katalog start-upów, historie sukcesu, pomysł na biznes i poradniki. W prawej kolumnie serwisu wyeksponowano informacje o najważniejszych wydarzeniach branżowych oraz Katalog inwestorów.

Chcieliśmy, by nowy serwis był jeszcze bardziej funkcjonalny dla czytelników mówi Grzegorz Marynowicz. Nowy mambiznes.pl ma być odpowiedzią na konkretne potrzeby młodych osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą. Mamy nadzieję, że poprzez ten portal dołożymy swoją cegiełkę do rozwoju polskiej przedsiębiorczości dodaje.

Najważniejsze sekcje serwisu mambiznes.pl

Cykl Start-upy na dywaniku projekt, w ramach którego  eksperci oceniać będą wybrane start-upy. Opinie praktyków, przedstawicieli funduszy VC będą bezcenne dla początkujących przedsiębiorców.

Serwis mambiznes.pl skierowany jest do osób zakładających start-upy i stawiających swoje pierwsze kroki w świecie biznesu.  Osobom już prowadzącym swoją działalność gospodarczą Bonnier Business Polska dedykuje serwis Bankier.pl, gdzie znajdą kluczowe informacje na temat prowadzenia firmy i jej rozwoju. Dla wymagających i doświadczonych przedsiębiorców, którzy doceniają potęgę informacji w biznesie zadedykowana jest sekcja Puls Firmy na stronach Pulsu Biznesu.