Do grona instytucji finansowych, obecnych w ofercie Booksy, dołącza ANG Spółdzielnia – organizacja pośrednictwa finansowego i ubezpieczeniowego z oddziałami na terenie całej Polski. Współpracuje z nią ponad 900 ekspertów finansowych, a jej partnerami są wszystkie najważniejsze banki i towarzystwa ubezpieczeniowe w kraju.
Z Booksy korzysta już ponad milion użytkowników w Polsce. Od 14 lipca klienci mogą umawiać się poprzez aplikację z ekspertami ANG Spółdzielni. ANG Spółdzielnia to pośrednik finansowy. Strategia firmy stawia na pierwszym miejscu satysfakcję i zaspokojenie potrzeb klientów, wynikające ze służebnego podejścia do świadczonych usług. Odzwierciedleniem tej strategii jest m.in. podpisana przez ANG Deklaracja Odpowiedzialnej Sprzedaży. Oznacza to, że ANG Spółdzielnia oferuje klientom produkty finansowe, których potrzebują, które rozumieją i na które ich stać. Eksperci ANG są częścią społeczności, dla której bardzo istotne są wartości takie jak odpowiedzialność i etyka. Jest to także jedyna firma z branży finansowej w Polsce z międzynarodowym certyfikatem B-Corp, przyznawanym przedsiębiorstwom, które równoważą misję i zysk ekonomiczny, pamiętając o swoim wpływie na otoczenie społeczne i środowiskowe.
Spotkanie z ekspertem można umówić poprzez stroną ANG Spółdzielni, aplikację Booksy, z poziomu mediów społecznościowych pośrednika, a także osobiście w oddziałach ANG w całej Polsce, oczywiście z zachowaniem wszystkich środków ostrożności.
„Naszym priorytetem jest dostarczenie klientom produktów finansowych dopasowanych do ich potrzeb. Jednocześnie zależy nam, żeby proces obsługi był dla nich jak najwygodniejszy. Dlatego nawiązaliśmy współpracę z Booksy. Wierzymy, że to idealne rozwiązanie dla osób, które naturalnie czują się w środowisku cyfrowym. W pierwszej fazie współpracy uruchamiamy rezerwacje spotkań w 30 oddziałach, a docelowo chcemy wprowadzić je dla wszystkich placówek” – dodaje Grzegorz Pacuk, który koordynuje wdrożenie Booksy po stronie ANG.