Boomerang Team wdroży system do obsługi akcji field marketingowych

Jednocześnie Boomerang Team planuje wprowadzenie do oferty swoich usług działań contact center. Nowoczesny system informatyczny to prawdopodobnie pierwszy tego typu program w Polsce i ma na celu usprawnienie procesu obsługi Klienta przez agencję. W związku z tym projektem do agencji dołączyła nowa osoba Mirosław Dobrzyński, który zajmie się wdrożeniem nowego systemu i rozwojem usługi contact center, który będzie funkcjonował w powiązaniu z systemem informatycznym.

Jak mówi Robert Szulc – Prezes Boomerang Team: Obecnie jesteśmy w trakcie rozmów z dostawcami rozwiązań Contact Center i w najbliższym czasie wyłonimy firmę, która zostanie zaproszona do końcowej realizacji projektu. Autorski programu do obsługi klienta z poziomu witryny www, będzie zintegrowany z Contact Center, co pozwoli na usprawnienie i lepsze zarządzanie procesem obsługi klienta w projektach realizowanych przez agencję. Myślę, że już w maju będziemy w stanie zaprezentować system naszym klientom.

Za realizację nowego projektu odpowiedzialny będzie Mirosław Dobrzyński, który w tym celu dołączył do agencji. Mirek jest absolwentem Akademii Rolniczo-Technicznej oraz studiów MBA University of New Brunswick – Kanada. Mirek przez całą swoje życie zawodowe związany był ze sprzedażą, najpierw pracując w sieci „Megapunkt” oraz STATOIL Polska Sp. z o.o., a następnie jako przedstawiciel handlowy w firmie – GASPOL S.A. oraz WIZJA TV Sp. z o.o. W trakcie swojej kariery pracował również jako specjalista ds. Agencji Reklamowych, a ostatnio jako Dyrektor Handlowy w firmie Agrolok Sp. z o.o. W agencji Boomerang Team zajmie się koordynacją projektu związanego z wdrożeniem nowego projektu – jakim jest nowoczesny system CRM do zarządzania akcjami field marketingowymi.