BOŚ jednym z liderów jakości

Bank Ochrony Środowiska zajął trzecie miejsce w badaniu „Jakość obsługi banków”. Ranking, przeprowadzony przez portal „Jakość Obsługi”, powstał w oparciu o ocenę konsumentów. BOŚ S.A. pojawił się w nim po raz pierwszy i od razu zajął miejsce na podium. W badaniu uwzględniono 28 instytucji finansowych.

W rankingu – obejmującym pierwsze półrocze 2009 r. – szczególną uwagę zwrócono na wiedzę, kompetencje, wygląd i zachowanie personelu, ofertę oraz organizację i czas obsługi. Średni wskaźnik jakości obsługi banków wyniósł w badanym okresie 1,37. Bank Ochrony Środowiska S.A. osiągnął wynik przewyższający średnią dla branży, tj. 3,36. Co istotne, jedenaście banków obniżyło jakość obsługi w porównaniu do roku ubiegłego. – Cieszymy się z wyników rankingu, zwłaszcza, że oceny dokonali sami konsumenci. Rzeczywiście – nowa strategia BOŚ S.A., którą właśnie realizujemy – zakłada m.in. pozyskiwanie Klientów detalicznych, budowanie nowej jakości, poszerzanie oferty o ciekawe produkty, wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom Klientów – podsumowuje Mariusz Klimczak, Prezes Zarządu BOŚ S.A.

Społeczność portalu jakoscobslugi.pl liczy już 200 000 unikalnych użytkowników. O miejscu w rankingu decyduje między innymi liczba i treść zgłoszonych obserwacji przez rzeczywistych konsumentów. Warto przypomnieć, że w ostatnim rankingu kont osobistych Expandera, Konto Wyjątkowe – jeden z najnowszych produktów BOŚ S.A. – zajęło pierwsze miejsce. Expander przeanalizował RORy przeznaczone dla osób, które nie korzystają z Internetu i wszystkie dyspozycje zlecają w placówce bankowej. Ranking opublikowano 31 lipca.
Źródło: BOŚ