BOŚ zdobył 50 tys. nowych klientów

360 milionów złotych – tyle w ciągu 40 dni Polacy ulokowali na jednodniowej lokacie „Każdy Dzień Dobry” w Banku Ochrony Środowiska. BOŚ S.A. pozyskał również 50 tys. nowych klientów, którzy założyli Konto Wyjątkowe i tym samym już teraz zrealizował jeden z punktów nowej strategii banku.

Lokaty jednodniowe są przebojem ostatnich tygodni. Dzieje się tak m.in. dlatego, iż dzięki swojej konstrukcji nie podlegają one podatkowi od zysków, tzw. podatkowi Belki. Lokata „Każdy Dzień Dobry” w Banku Ochrony Środowiska, przy braku dyspozycji ze strony klienta, odnawia się automatycznie i każdego dnia wypracowuje zysk na poziomie porównywalnym z tradycyjnymi lokatami o oprocentowaniu 6,5 proc.  Taka stawka jest jedną z najwyższych oferowanych na rynku. O tym, jak dużą popularnością wśród Polaków cieszy się oszczędzanie na depozytach z dzienną kapitalizacją świadczą liczby. Zaledwie w ciągu 40 dni BOŚ zgromadził na lokacie jednodniowej  350 mln złotych.

W ciągu ostatnich sześciu miesięcy Bank Ochrony Środowiska pozyskał także 50 tys. nowych klientów, którzy założyli Konto Wyjątkowe. Tym samym spełnione zostały zapowiedzi Zarządu Banku z początku lipca tego roku. Wówczas BOŚ ogłosił założenia nowej strategii na lata 2009-2013, informując m.in., że do końca 2009 r. zamierza zdobyć 50 tys. nowych klientów. Cel ten został zrealizowany na półtora miesiąca przed terminem.

Tak dynamiczne tempo rozwoju to zasługa przede wszystkim niestandardowych i atrakcyjnych produktów bankowych. – Strzałem w dziesiątkę okazało się Konto Wyjątkowe, które gwarantuje klientom bezpłatne przelewy i wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce oraz oprocentowanie środków na poziomie 8 proc. Dużym zainteresowaniem cieszą się także nasze lokaty oraz oferta kredytu hipotecznego z odroczoną spłatą kapitału  – mówi Marek Serafiński, wiceprezes zarządu BOŚ S.A.

Źródło: BOŚ