Bosman Sponsorem Dni Morza 2006

W tym roku zdecydowaliśmy się jeszcze silniej wesprzeć tę szczególną dla naszego regionu imprezę – mówi Magdalena Wieczorek, Brand Manager marki Bosman w Carlsberg Polska. Zawsze staramy się być blisko najistotniejszych wydarzeń naszego regionu, być blisko mieszkających tu ludzi. Dni Morza, świetnie zorganizowana, żywa i barwna impreza wszystkich Szczecinian jest do tego doskonałą okazją – dodaje.

W tym roku obchody Dni Morza przyciągnęły prawdziwe tłumy – ponad 100,000 mieszkańców Szczecina i turystów. W imprezie można było uczestniczyć także, po raz pierwszy, dzięki transmisji na żywo w Internecie – odnotowano rekordową ilość 220 tys. wejść na dobę.

Tradycyjnie, tegoroczne Dni Morza zorganizowane zostały na Szczecińskich Wałach Chrobrego i znajdującej się na drugim brzegu Odry Łasztowni, w drugi weekend czerwca. Różnorodność atrakcji zapewniało zbudowanie kilku scen, w miejsce dotychczasowej jednej. Niektóre z nich proponowały muzykę – od jazzu po bluesa i rocka, inne stały się areną rywalizacji sportowej lub atrakcji dla dzieci. Scena wielkich przebojów budziła się wieczorem, a wśród gwiazd estrady można było oglądać Mandarynę, 18L, Kate Rayan, Reni Jusis i Beats and Styles. Niedzielny koncert „Hity na czasie” transmitowany był przez TVP2.

Koncerty uzupełniał bogaty program innych imprez, m. in. wyścig smoczych łodzi, regaty żeglarskie o „Puchar Dni Morza”, widowiskowe bitwy Słowian i Wikingów, atrakcje tawerny „Bosmana” czy możliwość zwiedzenia pokładu jednego z największych żaglowców świata – rosyjskiego „Mira”, fregaty będącej kopią „Daru Młodzieży”. Sobotni wieczór zwieńczyła parada jednostek pływających i spektakularny pokaz ogni sztucznych.

Patronami medialnymi Dni Morza 2006 były: Gazeta Wyborcza, Radio Eska i TVP 3.