„Bosman. Zawsze na fali” – nowa wizualizacja marki

Aby to podkreślić, postanowiliśmy marce Bosman nadać także oblicze prawdziwego człowieka morza – stąd wyrazista postać morskiego przywódcy na nowej etykiecie. Chcemy też, wspólnie z konsumentami Bosmana, znaleźć żywe wcielenie tego wizerunku. Dlatego też zorganizowaliśmy casting na współczesnego bosmana, prowadzony wspólnie z TVP3 i „Kurierem Szczecińskim – mówi Magdalena Wieczorek, Brand Manager marki Bosman w Carlsberg Polska.

Mamy nadzieję, że piwo Bosman, duma regionu szczecińskiego, dzięki nowemu wizerunkowi znajdzie jeszcze więcej zwolenników. Z pewnością na to zasługuje, bo zarówno Bosman Full jak i Bosman Specjal to produkty najwyższej jakości, wytwarzane w najnowocześniejszym i najbardziej zaawansowanym technologicznie browarze w Szczecinie – dodaje Magdalena Wieczorek.

Nowa wizualizacja marki, komunikowana na butelkach, puszkach i multipakach, będzie wsparta kampanią wizerunkową, prowadzoną pod hasłem „Bosman. Zawsze na fali”. Kampania zaczynająca się od kwietnia obejmuje media zewnętrzne, telewizję regionalną i prasę.

Autorem koncepcji wizualizacji i opracowania graficznego nowej etykiety piwa Bosman jest Studio DN Design Group.

Marka Bosman jest głównym sponsorem pierwszoligowe Klubu Piłki Nożnej Pogoń Szczecin. Od ubiegłego roku Bosman jest także sponsorem IV Ligii Zachodniopomorskiej.