BP razem z Citi Handlowy uruchomią co-brandingową kartę „na selfie”

Firma BP podpisała z bankiem Citi Handlowy umowę dotyczącą uruchomienia nowej co-brandingowej karty kredytowej, oferującej użytkownikom program korzyści dostępnych na stacjach BP.

Dzięki współpracy dla klientów BP dostępna będzie nowa karta kredytowa, na tzw. „selfie”. Żeby aplikować o kartę wystarczy wysłać swoje samodzielnie zrobione zdjęcie. Citi Handlowy wprowadził to rozwiązanie biometryczne w tym roku.

Nowa karta kredytowa wydawana będzie bez opłaty rocznej. W ramach dołączonego do niej programu korzyści klienci zyskają do 240 zł rocznie, za które będą mogli m.in. bezpłatnie zatankować, a także mieć dostęp do sezonowych ofert specjalnych na stacjach BP. Klienci otrzymają też bezpłatny pakiet usług-powiadomień CitiAlerts oraz do 56 dni bez odsetek, a także rabaty w programie Citi Specials na produkty i usługi ze świata motoryzacji. Będą też mogli brać udział w przedsprzedaży biletów na koncerty organizowane przez Live Nation oraz zyskają dostęp do 10% rabatu w ponad 150 restauracjach w Polsce.

Nowa karta to kontynuacja partnerskiej współpracy BP i Citi Handlowy. Wcześniej spółki wydawały wspólnie kartę BP Payback.

Źródło: Citi Handlowy