BPH chce większą liczbę korporacyjnych klientów internetowych

System internetowy BusinessNet został wprowadzony w lipcu 2004 roku i oferuje korporacyjne produkty bankowe. Ma spełniać funkcje portalu korporacyjnego, platformy transakcyjnej i komunikacyjnej. System umożliwia współpracę z bankiem w czasie rzeczywistym – informuje ISB.

„Obecnie mamy 1600 klientów korporacyjnych BusinessNetu, którzy robią ok. 35% wolumenu przeprowadzanych transakcji. Czyli ok. 0,4% ilości wszystkich klientów reprezentuje te 35% transakcji” – powiedział Mariusz Grendowicz, wiceprezes banku.

„Tych 1600 klientów, to około 25% całości klientów korporacyjnych” – dodał.

„Założenie jest takie, że to będzie nasz główny system bankowości elektronicznej. Chcielibyśmy w tym roku osiągnąć pułap 2000-2300 klientów, a w dłuższej perspektywie czasowej chcielibyśmy, aby 80% klientów bankowości elektronicznej było klientami bankowości internetowej” – dodał.

Wyjaśnił, że obecnie z bankowości elektronicznej korzysta ok. 5500-6000 klientów, zaś z BusinessNetu 1600.