BPH PBK – pierwszy w Polsce w MultiCash’u…

System MultiCash to modułowa platforma bankowości elektronicznej oparta na ogólnie przyjętych standardach międzynarodowych, pozwalająca na zarządzanie środkami zgromadzonymi na kontach 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, bez konieczności wizyty w Banku. Obecnie system ten oferowany jest przez ponad 10 banków w Polsce. Oprogramowanie przeznaczone jest dla Klientów Korporacyjnych oraz Międzynarodowych.

5 maja br. BPH PBK jako pierwszy w Polsce wprowadził do systemu MultiCash nową funkcjonalność – możliwość przeglądania informacji o statusach przesłanego do Banku zlecenia. Wprowadzenie tej funkcjonalności było wynikiem sugestii Klientów Banku oraz badań rynku. W przyszłości, oprócz bieżących danych o statusie zleceń, moduł umożliwi przesyłanie do Banku różnego rodzaju dyspozycji, np. zlecenia depozytu, co znacznie uatrakcyjni zdalny kontakt Klient – Bank.

Głównym zadaniem Modułu SiZ jest udostępnianie bieżącego podglądu statusu operacji zleconych programem MultiCash, a także możliwość wydruku odpowiedniego dokumentu potwierdzenia zrealizowanej operacji opatrzonego klauzulą „Nie wymaga podpisu ani stempla bankowego.”, zgodnie z art. 7 Ustawy Prawo Bankowe (Dz.U.Nr 140 z 1997 roku, poz. 939 z późniejszymi zmianami).

Moduł SiZ umożliwia prezentowanie pięciu typów statusów transakcji:

· przyjęte do realizacji,

· oczekujące – zlecenie oczekujące na zasilenie rachunku,

· odroczone – oczekujące zlecenie z przyszłą datą realizacji, która została określona w zleceniu Klienta,

· wykonane,

· odrzucone – zlecenie zostało odrzucone – zawiera opis przyczyny odrzucenia.

Nowy pakiet jest integralną częścią 32 bitowej aplikacji MultiCash PRO, może współpracować także ze starą wersją systemu – 2.12.

W przypadku pytań dotyczących nowego pakietu prosimy o kontakt z Dariuszem Nalepą, Dyrektorem Departamentu Bankowości Elektronicznej, pod numerem telefonu (22) 531 9531.