BPH TFI startuje z kampanią reklamową i konkursem dla Klientów

BPH TFI rozpoczyna kampanię promującą fundusz BPH FIZ Bezpieczna Inwestycja 4. Częścią działań jest konkurs dla Klientów „Wszystkie 10-tki z BPH TFI”. Kampania potrwa do końca zapisów na certyfikaty serii B funduszu BPH FIZ Bezpieczna Inwestycja 4, czyli do 31 października 2012 r. Za kreację materiałów odpowiada WALK Creative, a za zakup mediów Starcom.

BPH FIZ Bezpieczna Inwestycja 4 to fundusz przeznaczony dla osób, które chcą partycypować w potencjalnych wzrostach kursów akcji spółek notowanych na warszawskiej giełdzie i jednocześnie ograniczyć ryzyko inwestycyjne, korzystając z mechanizmu ochrony kapitału.

W ramach kampanii wspierającej emisję certyfikatów serii B przygotowane zostały materiały POS – między innymi ulotki, plakaty, naklejki w placówkach Banku BPH. BPH TFI zaplanowało także działania z zakresu marketingu bezpośredniego (m.in. mailingi) oraz kampanię w Internecie obejmującą banery, emailingi, kanały social media oraz wyszukiwarki.

Konkurs „Wszystkie 10-tki BPH TFI” skierowany jest do Klientów, którzy nabędą minimum 100 certyfikatów BPH FIZ Bezpieczna Inwestycja 4. Co setna osoba wygra ekspres do kawy, natomiast każdy 10-ty Klient może wybrać jedną z następujących nagród: podróżna ładowarka do telefonów, stacja pogodowa lub przybornik do wina. O nagrodach decyduje kolejność złożenia zapisu. Szczegóły konkursu na stronie www.bphtfi.pl/bi

W działaniach wspierających emisję certyfikatów BPH FIZ Bezpieczna Inwestycja 4 skupiamy się na dwóch elementach, które cechują ten fundusz: szansie na osiągnięcie atrakcyjnych zysków przy jednoczesnej wysokiej ochronie kapitału. Działania obejmą wszystkie oddziały Banku BPH – mówi Wojciech Bablok, Dyrektor Marketingu i PR BPH TFI.

/WALK PR