BPH TFI z S4 – nowa kampania reklamowa

Współpraca Agencji Reklamowej S4 z BPH TFI rozpoczęła się w 2005 roku od akcji „Dni Otwarte BPH TFI w placówkach Multibanku”, która przyniosła olbrzymi sukces sprzedażowy – po jej przeprowadzeniu sprzedaż jednostek funduszy wzrosła o 611%.

Obecnie, dzięki wygranemu przetargowi S4 przygotowało kolejną kampanię, tym razem mającą na celu zwiększenie zainteresowania ofertą Funduszu BPH FIO Nieruchomości Europy Wschodzącej. Koncepcja kreatywna opierała się na istniejącym w świadomości Polaków przekonaniu, iż polskie nieruchomości były ostatnio doskonałą inwestycją i przyniosły olbrzymie zyski. Obecnie pojawia się druga szansa na podobne zyski w krajach Europy Środkowej i Wschodniej, gdzie boom na rynku nieruchomości i w branży budowlanej dopiero się zaczyna. Jest to region Europy i sektory gospodarki, w których właśnie inwestuje Fundusz. Drugim celem kampanii jest kreowanie wizerunku BPH TFI jako marki innowacyjnej i dynamicznej.

S4 zawdzięcza swoje zwycięstwo najlepszym wynikom, jakie uzyskało w badaniach jakościowych i ilościowych, jakimi poddano koncepcje zaproponowane przez agencje biorące udział w przetargu.

Kampania „Zbuduj zysk na solidnym gruncie” rozpoczęła się pod koniec października i potrwa do końca listopada 2007 roku. Po stronie Agencji znalazło się opracowanie strategii komunikacji oraz produkcja spotu telewizyjnego 45’’ i 30’’ i jego wersji internetowej, a także layouty prasowe i materiały POS na użytek akcji. Grupa docelowa realizowanych działań obejmuje mieszkańców średnich i dużych miast, w średnim wieku o świadomości i potrzebie oszczędzania – również tych, którzy nie inwestowali jeszcze w fundusze.

Po stronie BPH TFI osobą odpowiedzialną za przebieg kampanii jest Marcin Bednarek – Członek Zarządu i Wojciech Bablok – Marketing Manager.

Za jej przygotowanie ze strony Agencji Reklamowej S4 odpowiadają: Agnieszka Cachro – group account manager, Monika Skalska – senior account executive, Marcin Samek – senior strategic planner, Dariusz Chwierut – creative group head oraz Wojciech Papuziński – copywriter. Planowaniem i zakupem mediów zajął się MediaCom.