Brain dla ING BSK?

W ostatnich latach Lukas Bank święcił triumfy – wysokie zyski, najwyższy w branży przyrost klientów, szybko rosnąca akcja kredytowa. Ostatnio trochę się jednak zmieniło. I nie chodzi tu wcale o grosze wyniki – co to, to nie. Raczej o dość znaczną fluktuację na wysokich stanowiskach – zarówno w zarządzie jak i na wysokich stanowiskach managerskich. Jedną z osób która odeszła, był Roman Jędrkowiak, dyrektor działu marketingu. Od stycznia tego roku pracuje jako szef marketingu w ING Banku Śląskim. W przypadku tego ostatniego zmianę widać gołym okiem – tutaj chyba nie ma nikt wątpliwości.

Jędrkowiak na nowym stanowisku od razu zabrał się do roboty – jednym z pierwszych jego posunięć było rozpisanie przetargu w celu wyłonienie agencji na pełny zakres obsługi reklamowej dla marek grupy ING w Polsce. Wszystko wskazuje na to, że nową agencją, która wygra przetarg będzie warszawski Brain. Bank finalizuje już negocjacje z tą firmą. Oznacza to przegraną Euro RSCG Warsaw, która dotychczas odpowiadała za obsługę ING. Wybór Brain nie dziwi – to właśnie z nią w ostatnim czasie współpracował R. Jędrkowiak będąc dyrektorem marketingu w Lukas Banku. Teraz zobaczymy czy jej pomysły przełożą się na wyniki INGa. A trzeba uczciwie przyznać, że ludzie z Braina mają świetne pomysły (chociażby ostatnia kampania dla Lukasa: „Bank dla ludzi, którzy nie lubią czekać”). Ciekawi jesteśmy co wymyślą w przypadku ING BSK.

Pojawia się natomiast pytanie, co z Lukasem? Wakat na stanowisku szefa marketingu przejęła dopiero w ostatnich dniach Aneta Borycka, ostatnio odpowiedzialna za wdrożeniem nowego centralnego systemu informatycznego EKIP do sprzedaży i obsługi produktów kredytowych Grupy Lukas. Z całą pewnością czeka ją ciężka praca.