Brak odstępu do bankowości elektronicznej Banku Zachodniego WBK

Problemy z dostępem do konta internetowego BZ WBK zaczęły się już w godzinach porannych. Komunikacja z bankiem i informacje o problemie z bankowością elektoroniczną podawane były za pośrednictwem portalu społecznościowego Facebook.

 

Klienci zdenerwowani, a dostępu wciąż brak

Kanałem poprzez który bank informuje klientów, że zdaje sobie sprawę z zaistniałej sytuacji i prace nad naprawą systemu zostały podjęte, jest Facebook. Problemy z zalogowaniem się można było dostrzec już przed godziną 10:00. Bank nie określa, kiedy awaria zostanie usunięta, nie wiadomo też, czy dziś klienci będą mogli skorzystać z usług bzwbk24, czy konieczna jest wizyta w oddziale instytucji.

 

„Poinformujemy, gdy wszystko będzie działać poprawnie”

Komunikaty odnośnie do poważnej awarii są ubogie, jedyna odpowiedź ze strony banku to zapewnienie, że gdy wszystko będzie naprawione, bank nie omieszka umieścić informacji na portalu społecznościowym. Osoby, które zamierzały zlecić przelew w dniu dzisiejszym, muszą udać się do placówki banku, lub poczekać, aż system zacznie działać. Informację, kiedy to będzie, bank trzyma w tajemnicy.