Brakuje ci opalenizny? Zadbaj o „skórkę” Tlenu, a Tlen zadba o Twoją …

Konkurs przeznaczony jest dla kreatywnych internautów w całej Polsce, pasjonatów nowych technologii. Zakończy się w połowie lipca 2006 roku wyłonieniem najlepszych projektów.

Ta akcja to potwierdzenie skuteczności społeczności użytkowników komunikatora. To z ich inspiracji uruchomiliśmy ten konkurs, to oni zajmują się organizacją konkursu. Mamy nadzieję, że ich działania zmobilizują też faktycznie najbardziej pomysłowych ludzi z sieci do wzięcia udziału w konkursie. Bardzo często działania tysięcy entuzjastów są wiarygodniejsze i skuteczniejsze niż działania wychodzące oficjalnie od samej firmy. Dlatego też wierzymy w powodzenie tego przedsięwzięcia
– powiedział Michał Brański dyrektor działu sprzedaży reklamy, dyrektor redakcji portalu o2.pl.

Jury konkursu wybierze sześć najlepszych projektów, a twórca najlepszej „skórki” pojedzie na ekskluzywną wycieczkę do Egiptu, aby w nagrodę popracować nad swoją opalenizną.

Organizatorem konkursu jest Serwis Społecznooświatowy Komunikatora Tlen – Ekipa.tlen.pl, wraz z portalem o2.pl – właścicielem Komunikatora Tlen.pl.

Sponsorzy: ITAKA Kraków, o2.pl, FiberyaPrint.com.