Branding PZU w rękach Czteryczwarte

Agencja Czteryczwarte wygrała przetarg na stałą obsługę PZU w zakresie identyfikacji wizualnej. Przedmiotem umowy jest szeroko pojęty branding: firma będzie odpowiedzialna za wszystkie projekty z tego obszaru. Czteryczwarte zajmie się między innymi tworzeniem elementów systemu identyfikacji, przygotowaniem ksiąg marki oraz wzorów materiałów dla różnych kanałów i nośników komunikacji.

PZU

Zakres działań obejmie także analizy rynku i prace strategiczne dla całej Grupy PZU (marki głównej i wybranych marek należących do Grupy).

Oprócz przygotowania znaków marek i systemów identyfikacji, zadaniem Czteryczwarte będzie również wizualizacja oznakowania wewnętrznego i zewnętrznego dla placówek PZU oraz opiniowanie i weryfikacja graficzna projektów przygotowanych przez inne podmioty.

W trakcie przetargu doceniono m.in. kreatywność zespołu i szereg kluczowych kompetencji, w tym umiejętność poruszania się po rozbudowanych systemach identyfikacji. Jako zwycięska agencja, Czteryczwarte może pochwalić się teraz kolejną dużą marką obsługiwaną w ramach stałej współpracy brandingowej.

Czteryczwarte specjalizuje się w strategicznym projektowaniu marek i identyfikacji wizualnej. Tworzy marki od podstaw i rozwija już istniejące. Agencja stawia na całościowe, wielowymiarowe podejście, które umożliwia jej ponad czterdziestoosobowy zespół strategów, projektantów, rysowników, ilustratorów, konsultantów, art directorów, copywriterów oraz operatorów DTP.

Źródło: Czteryczwarte