Branża reklamowa dla SOS Wiosek Dziecięcych

Kampania reklamowa jest niezbędna, aby w krótkim czasie składania/dokonywania rozliczeń podatkowych dotrzeć do milionów Polaków. Na prośbę o nieodpłatną pomoc w organizacji kampanii odpowiedziało Stowarzyszeniu wiele firm. Wśród nich, już tradycyjnie znalazła się agencja reklamowa BBDO Warszawa, która przygotowała strategię oraz kreację ATL i BTL kampanii. – To dla nas wielka satysfakcja, że z efektów naszej pracy korzystają dzieci, których los nie oszczędzał – mówi Anna Kapczyńska, account supervisor agencji BBDO. W działaniach komunikacyjnych pomaga agencja public relations – TBWA\PR.

Dzięki pomocy domu mediowego Starcom udało się uzyskać wsparcie partnerów medialnych. Na nieodpłatne emisje spotów reklamowych zgodziły się m.in. stacje telewizyjne (TVN, TVN 7, TVN Style, AXN, Cyfra+, MiniMini, Kuchnia TV, Planete, Travel Channel, Ale Kino, Hyper) oraz rozgłośnie radiowe (Radio Zet, RMF FM i Radio Roxy FM). Bezpłatne powierzchnie reklamowe zaoferowało aż 50 tytułów prasowych!

Kampania promocyjno – informacyjna Stowarzyszenia będzie obecna także w internecie. Strona www.1-procent.org, przygotowana pro bono przez agencję interaktywną Orbita, pomoże odliczyć 1% podatku i wyjaśni wszystkie wątpliwości związane z obowiązującym w tym roku, nowym sposobem przekazywania podatku. Powierzchnie reklamowe na swoich witrynach udostępniło kilkanaście portali. Jak co roku kampanię wspiera również outdoor. Bezpłatne powierzchnie reklamowe przekazały firmy: Clear Channel, AMS i Stroer.

Promocję idei przekazywania 1% podatku SOS Wioskom Dziecięcym uzupełnia akcja ulotkowa w sieciach kin obsługiwanych przez New Age Media. W dystrybucję ulotek informacyjnych wsparło także 26 firm, właścicieli popularnych sieci handlowych.

Już 3 rok z rzędu Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce prosi podatników o wparcie swojej działalności jednym procentem podatku. Środki zebrane w ramach akcji zapewniają prowadzenie rodzinnych placówek dla potrzebujących dzieci. Dzięki pomocy specjalistów ze świata mediów i promocji, pozyskane środki mogą być w całości przeznaczone na sfinansowanie codziennych potrzeb ponad czterystu dzieci. Dzięki zaangażowaniu zaprzyjaźnionych agencji jest szansa na zwiększanie skuteczności działań prowadzonych przez Stowarzyszenie i większą pomoc dzieciom w 2008 roku.