Branżowy magazyn „Biznes i Energia”

„Biznes i Energia” trafia do osób, którym podlega w firmach gospodarowanie energią elektryczną czy to poprzez jej zakup czy też poprzez zagadnienia techniczne, a także podejmujących decyzje w sprawach zakupu, a tym samym do osób, które z racji zajmowanych stanowisk muszą posiadać najświeższe informacje dotyczące sytuacji na rynku. Właśnie dlatego postanowiliśmy zrealizować na zlecenie Enion S.A – magazyn informacyjny na temat nowości na rynku energii, oraz efektywnych zastosowań w tej kategorii – mówi Michał Sztand, Dyrektor Zarządzający Direct Publishign Group.

Celem jaki dzięki publikacji „Biznes i Energia” chce osiągnąć Enion S.A. jest budowa i podtrzymanie relacji z największymi odbiorcami prądu na obszarze działania firmy.

Do realizacji tego zadania doskonale nadaje się magazyn typu customer publishing, który trafia bezpośrednio w ręce osób zainteresowanych, a zatem, dotarcie do grupy docelowej ma bardzo wysoki wskaźnik.

W pierwszym wydaniu BiE można znaleźć wywiad z podsekretarzem stanu w Ministerstwie Gospodarki Tomaszem Wilczakiem mówiący o zmianach w funkcjonowaniu Energetyki. Wyjaśniane są formalne przeszkody w procesie dostosowania taryf do indywidualnych potrzeb klientów kluczowych. Magazyn obszernie wyjaśnia zagadnienie obrotu kolorowymi certyfikatami na rynku energii. Prezentuje dwóch klientów – znane na rynku Mokate oraz tarnowskie Azoty. Radzi gdzie najlepiej pod kątem dobrej infrastruktury ulokować nowy biznes oraz z jakich nowych technologii skorzystać. Mniej zorientowanym w zawiłościach energetyki przybliża temat zamawiania mocy umownej.