Braun House Tour daje konsumentom możliwość poznania innowacyjnych produktów firmy Braun i House oraz trendów, jakie pojawiają się na ulicach wielkich metropolii.
Do przeprowadzenia akcji wykorzystano 20-tonową ciężarówkę Braun House wyposażoną w specjalnie przystosowane i odpowiednio zaaranżowane stanowiska, gdzie kobiety dowiedzą się wszystkiego o depilacji i nowoczesnych depilatorach, a mężczyźni będą mogli ogolić się, testując działanie golarek Braun CruZer3 oraz zobaczą, jak za pomocą golarki można wyrazić swój styl. Wszyscy odwiedzający będą mogli zasięgnąć porad specjalistów i stylistów firmy House, jak ubrać się modnie na wiosnę.
Braun House Truck, ciężarówka zbudowana specjalnie dla potrzeb akcji Braun House Tour 2006, może gościć dziennie nawet 600 osób. Elementy graficzne na zewnątrz i wewnątrz pojazdu nawiązują do stylizacji obu firm. Całą akcję, wraz z przygotowaniem ciężarówki, organizuje agencja Prowokator, wparcie PR zapewnia Ad rem Public Relations.