BRE Bank Hipoteczny inwestuje w media interaktywne

Zadaniem agencji jest kompleksowa obsługa internetowego wizerunku firmy tj. odświeżenie wizerunku banku poprzez zaprojektowanie grafiki i architektury informacji dla nowego serwisu korporacyjnego www.rhb.com.pl.

Celem witryny jest dostarczanie dogłębnych, rzetelnych i adekwatnych informacji na temat działalności banku. Skupia się ona głównie na kredytowaniu nieruchomości komercyjnych, deweloperów mieszkaniowych oraz jednostek samorządu terytorialnego, co zostało wyeksponowane na stronie głównej serwisu. Znajdują się tam także najistotniejsze notowania finansowe dotyczące kursów spłat, oprocentowania, opłat prowizyjnych, etc. Tak intuicyjna nawigacja sprawia, że serwis jest bardzo funkcjonalny, a dotarcie do poszukiwanej informacji zajmuje minimalną ilość czasu. Witryna umożliwia także pobranie formularzy potrzebnych do złożenia wniosku kredytowego.

Jednocześnie z projektowaniem nowego systemu identyfikacji wizualnej on-line trwały prace nad prezentacją multimedialną. Filmowa konwencja, szybkie tempo akcji oraz dynamiczna muzyka podkreślają nowoczesność i profesjonalizm banku. Prezentacja oprócz polskiej, została przygotowana również w angielskiej wersji językowej, skierowanej do klientów biznesowych podczas jednej z największych europejskich imprez wystawienniczych rynku nieruchomości komercyjnych – Międzynarodowych Targów Inwestycji i Nieruchomości w Cannes.

Obie realizacje potwierdzają rosnące kompetencje Adv.pl w branży finansowej. Agencji zaufały już takie firmy jak Pioneer Pekao TFI S.A., Deutsche Bank PBC S.A. oraz GETIN Bank S.A.