Kapituła konkursu przyznała nagrodę BRE Bankowi za profesjonalne doradztwo, konsekwentnie przyjazne podejście do klientów instytucjonalnych oraz przejrzystość oferty. Za wysokie noty w kolejnych pięciu edycjach Konkursu, w tym przede wszystkim za systematyczne wzbogacanie i usprawnianie przyjaznej współpracy z MSP, BRE uhonorowano Platynową Statuetką.
Tytuł Laureata Konkursu wraz ze Statuetką konkursu oraz Godłem Promocyjnym Oddział Bankowy-Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców otrzymał Oddział Korporacyjny Łódź. Łódzki Oddział BRE Banku został oceniony najwyżej spośród wszystkich startujących w tej kategorii, za wysoki poziom profesjonalizmu w obsłudze klientów segmentu MSP z zachowaniem odpowiednich wskaźników finansowych oddziału. Kapituła uznała ponadto, że wzorcowa siedziba umożliwia korzystanie przez klientów MSP z ponadstandardowych możliwości, biorąc pod uwagę zarówno warunki obsługi, jak i zakres świadczonych usług o charakterze finansowym.
„Systematycznie rozbudowujemy naszą ofertę wzbogacając ją o produkty i usługi, które mają na celu podwyższenie komfortu i jakości obsługi Klientów z Segmentu MSP. Cieszymy się, że nasze działania już po raz kolejny zostały docenione przez kapitułę konkursu. Utwierdza nas to w przekonaniu, że wprowadzane przez nas rozwiązania są dobre i potrzebne na rynku dedykowanym dla firm z Segmentu MSP. Wyróżnienie mobilizuje nas do intensyfikacji dalszych działań na rzecz małych i średnich przedsiębiorców.” – Tomasz Bogus, Dyrektor BRE Banku ds. sieci Oddziałów Korporacyjnych.
Honorowy tytuł Bankowca Polskiego Biznesu w kategorii Bank Uniwersalny przyznano Sławomirowi Lachowskiemu za wybitne osiągnięcia w rozwoju bankowości małych i średnich przedsiębiorstw, wykreowanie i pielęgnowanie przyjaznej oferty BRE Banku SA dla MSP, ze szczególną dbałością o komfort współpracy z tym sektorem.Konkurs organizuje Krajowa Izba Gospodarcza oraz Polsko-Amerykańska Fundacja Doradztwa dla Małych Przedsiębiorstw.
Celem konkursu jest m. in. wspieranie budowy wysokiej kultury współpracy pomiędzy instytucjami finansowymi a przedsiębiorcami, popularyzowanie innowacji wprowadzanych w instytucjach finansowych, zmierzających do lepszego zaspokojenia potrzeb finansowych małych i średnich przedsiębiorstw oraz uzyskanie synergicznego efektu rozwojowego zarówno banków, jak i sektora MSP w Polsce.
Przyznawane nagrody służą wyróżnieniu tych instytucji finansowych, które miały istotny wkład w rozbudowę oferty kierowanej do małych i średnich przedsiębiorstw. Godło Promocyjne przyznawane jest instytucjom finansowym, pomyślnie zweryfikowanym w kolejnych etapach konkursu, które charakteryzują się rzeczowym podejściem i zrozumieniem specyfiki problemów przedsiębiorców, a także tym, które dokonały niezbędnego wysiłku, aby wykorzystać pojawiające się możliwości budowy silnych więzi z sektorem MSP, zarówno przy wykorzystaniu nowych technologii jak i potencjału ludzkiego.