BRE Bank „najlepszym partnerem w biznesie”

Home&Market co roku nominuje firmy, „wyróżniające się na rynku i spełniające oczekiwania klientów”. Wygrywają przedsiębiorstwa, uznawane przez środowisko biznesowe za godne zaufania i warte polecenia. Pod uwagę brane są osiągnięcia z ostatnich 12 miesięcy.

W 2005 roku BRE Bank, odpowiadając na rosnące potrzeby sektora MSP, znacznie unowocześnił i rozszerzył ofertę dla małych i średnich przedsiębiorstw, które, pomimo przynależności do najprężniej rozwijającego się segmentu, ciągle narzekają na trudny dostęp do kredytów.

BRE Bank, wychodząc naprzeciw tym problemom – uprościł procedury, co wpłynęło na szybszy dostęp do kredytów. W lipcu br. wprowadził też nowe usługi w Pakiecie „EFEKT Finansowy”, który zapewnia firmom limit kredytowy do wysokości 1 mln zł. Wystarczy raz podpisać umowę, aby w dowolnym momencie skorzystać z kredytu w rachunku bieżącym, kredytu obrotowego, dyskonta weksli, gwarancji bankowych i akredytywy bez dodatkowego badania zdolności kredytowej. BRE Bank zwiększył również z 200 do 600 tys. zł maksymalną wysokość kredytu w rachunku bieżącym (zabezpieczanego jedynie wekslem własnym), udostępnianego Klientom MSP w ramach Pakietu „EFEKT Plus”. Decyzja kredytowa jest podejmowana już w ciągu 7 dni od momentu złożenia wszystkich dokumentów.

Strategia działań BRE Banku na rynku usług dla klientów korporacyjnych nazwana została mianem BREaktywacji. Jej założeniem jest dalsze udoskonalanie produktów i uproszczenie procedur, ale przede wszystkim zmiany w zakresie obsługi.

– „Wypracowaliśmy już nową koncepcję obsługi Klientów z sektora MSP. Teraz nie tylko duże przedsiębiorstwa, ale każda z firm o rocznych obrotach od 3 do 30 mln zł może liczyć u nas na indywidualne konsultacje z doradcą bankowym oraz pomoc w skonstruowaniu optymalnego zestawu produktów” – mówi Prezes Zarządu BRE Banku, Sławomir Lachowski.

Wychodząc naprzeciw potrzebom Klientów tego segmentu rynku BRE Bank rozbudowuje w Oddziałach sieć doradców do obsługi Klientów z sektora MSP, którzy służą indywidualną profesjonalną pomocą merytoryczną.

– „Założenia naszego nowego modelu biznesowego zakładają z jednej strony najwyższej klasy produkty, a z drugiej zaawansowane i partnerskie doradztwo oraz bliskie relacje z klientami, w tym również z wykorzystaniem elektronicznych kanałów dystrybucji usług. Na tych elementach chcemy się oprzeć budując nową jakość w kontaktach z polskimi przedsiębiorcami”, dodaje Sławomir Lachowski.

W 2005 roku do konkursu „Najlepszy partner w biznesie” zostały nominowane jeszcze dwa inne banki: PKO BP i BPH. Prócz nagrody dla najlepszego banku, przyznano statuetki w 8 kategoriach: najlepsze towarzystwo ubezpieczeniowe, najlepsze towarzystwo funduszy inwestycyjnych, najlepsza firma informatyczna, najlepsza szkoła wyższa, najlepsza firma budowlana, najlepszy samochód firmowy, najlepsza firma zarządzająca dokumentami oraz najlepsza szkoła językowa.