BRE Bank razem z Forbes’em w TVN24

Program nosi tytuł „Biznes z każdej strony”. Podobnie, jak miesięcznik „Forbes” jest skierowany do menedżerów wyższego i średniego szczebla oraz biznesmenów.

20-minutowy magazyn będzie emitowany w soboty ok. 18.40, a powtórki w niedziele o godz. 18.40 i 24.10. Przed i po każdej emisji programu oraz przy zwiastunach pojawią się billboardy sponsorskie BRE Private Banking.

Program składa się z czterech niezależnych felietonów filmowych. Dwa z nich podsumowują aktualne wydarzenia dotyczące problematyki ekonomiczno-finansowo–gospodarczej. Kolejne to kontynuacja tematu podjętego w miesięczniku „Forbes” oraz. felieton o tematyce „life-stylowej”. Materiały do programu przygotowują wspólnie dziennikarze Forbes’a i TVN24.

Zaangażowanie BRE Banku w nowy projekt Forbes’a i stacji TVN24 to konsekwencja realizowanej od początku 2006 roku przemyślanej strategii komunikacyjnej usług Private Banking. W marcu BRE Bank był partnerem Listy 100 najbogatszych Polaków według Forbes’a. Również w innych mediach kładł nacisk na promowanie usług dla klientów bankowości prywatnej.