Czerwiec jest miesiącem podsumowań działań wizerunkowych pracodawców. Po raz drugi poznaliśmy wyniki Employer Branding Stars – konkursu kampanii skierowanych do pracowników i rynku pracy, którego organizatorem jest HRstandard.pl – portal branży HR przy merytorycznym wsparciu Employer Branding Institute.
Ze względu na interdyscyplinarny charakter kampanii employer branding zakwalifikowane prace oceniło szerokie grono jury, składające się z ekspertów HR, komunikacji wewnętrznej, PR, mediów, employer branding, reklamy, marketingu i social mediów. W tym roku po raz pierwszy prace oceniali również zaproszeni na konferencję zagraniczni eksperci, w tym Bill Boorman, pomysłodawca cyklu nie-konferencji #TRU i jeden z najpopularniejszych blogerów HR na świecie. Łącznie jurorzy ocenili 25 kampanii.
– Tegoroczna edycja pokazała, że poziom działań employer brandingowych w Polsce jest coraz wyższy, a konkurencja w tym roku była naprawdę bardzo wyrównana. Świadczyć może o tym fakt, że jury nie wskazało jednogłośnie kampanii, która zasłużyła na wyróżnienie specjalne w konkursie – mówi Barbara Zych z Employer Branding Institute.
Rozdanie nagród odbyło się 11 czerwca 2013 r. na gali zwieńczającej pierwszy dzień międzynarodowej konferencji HRcamp+#truWarsaw.
– Konkursy takie jak EBstars pełnią istotną rolę w szerzeniu świadomości wagi dobrego Employer Brandingu dla rozwoju biznesu. Zwłaszcza w przypadku firm obecnych w Polsce, wśród których wiele musi wciąż jeszcze nadrobić zaległości w tym zakresie do zachodnich przedsiębiorstw. Akcje tegorocznych laureatów udowadniają, że w polskim Employer Brandingu dzieje się coraz więcej. Cieszymy się, że udało nam się znaleźć w gronie nagrodzonych – mówi Przemysław Berendt, Globalny Wiceprezes Luxoft ds. Marketingu.
Najlepsza Kampania Employer Branding
Zwycięzca: Luxoft
Wyróżnienie: BRE Bank: Bankowe talenty oraz Ernst&Young: Dzień dobry pełen wyzwań
Najlepsza Wewnętrzna Kampania Employer Branding
Zwycięzca: Jeronimo Martins Polska: To proste!
Wyróżnienie: K2 Internet: Święta na kartonach
Najlepsza strona kariery
Zwycięzca: BRE Bank: Bankowe Talenty
Najlepsze materiały rekrutacyjne
Zwycięzca: Ernst&Young: Dzień dobry pełen wyzwań
Wyróżnienie: K2 Internet: Człowiek roku
Najlepsze wykorzystanie social media
Zwycięzca: Grupa Żywiec
Najlepsze wydarzenie offline
Zwycięzca: Ernst & Young
Wyróżnienie: Makro
Źródło: Employer Branding Institute