„Brief” i Onet.pl na rzecz rozwoju przedsiębiorczości

Celem spotkań jest przede wszystkim edukacja z zakresu znajomości skutecznych form i sposobów reklamowania się w sieci WWW, kształcenie umiejętności korzystania z nowoczesnych narzędzi marketingowych.

Spotkania – w formie prelekcji, wykładów oraz szkoleń – pomogą przedsiębiorcom zdobyć umiejętność samodzielnego planowania kampanii internetowych m.in. przy wykorzystaniu niezwykle efektywnych i zdobywających coraz szerszą popularność narzędzi reklamowych typu OnetBoksy.

Akcja będzie opierała się na organizacji serii spotkań i obejmie swoim zasięgiem największe miasta. Warto podkreślić wymiar praktyczny: przedsięwzięcie dotrze tam, gdzie znajdują się przedstawicielstwa biur handlowych Onet.pl oraz w miejsca dużej aktywności programu Brief for Poland, realizowanego przez magazyn „Brief”.

Edukacja w regionach, którą podejmuje magazyn „Brief” w ramach programu Brief for Poland, ma również przyczynić się do zmniejszenia dystansu pomiędzy branżą marketingową a jednostkami terenowej administracji publicznej. Skutkuje to bowiem brakiem profesjonalnych działań promujących polskie regiony.

Brief for Poland otwiera dla branży nowy rynek, a samorządom daje dostęp do profesjonalnych usług poprzez organizowanie szkoleń z zakresu marketingu miejsc oraz Public Relations.

Akcja będzie szeroko nagłaśniania: m.in. już teraz informuje o niej billboard, zawieszony na budynku warszawskiego Traffic Clubu.