BriefIndex po raz siódmy

Według VI fali badań (kwiecień 2004 r.) wskaźnik koniunktury na rynku mediów i reklamy wzrósł o 2,25 punktów procentowych i wyniósł 75,25 punktów. Od sierpnia 2003 r. systematycznie wzrastał i wyniósł 54 punkty, aby osiągnąć najwyższy do tej pory poziom 77,50 w sierpniu 2004 r., by z kolei na początku br. odnotować niewielki spadek do poziomu 73 punktów.

Wskaźnik BriefIndex to barometr, którego wartość opisuje kondycję branży komunikacji marketingowej. Dzięki otrzymanym wynikom – wartościom, jakie przyjmuje wskaźnik – można ocenić aktualny stan branży oraz prognozować i przewidywać sytuację na rynku komunikacji marketingowej. Wahania wskaźnika pozwalają identyfikować zmiany i tendencje w tym segmencie rynku.

Pomysłodawcą i inicjatorem BriefIndexu jest Pierwszy Magazyn Marketingu i Sprzedaży „Brief”. Firmą badawczą koordynująca projekt jest SMG / KRC.