STBU jest obecnie jednym z pierwszych brokerów posiadających ISO, ale także jedną z niewielu firm na rynku ubezpieczeniowym mogących pochwalić się prowadzeniem biznesu w oparciu o międzynarodowe standardy jakości.
– Bezpośrednim celem wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością było dążenie do dalszego doskonalenia obsługi naszych klientów, ugruntowanie wizerunku i wiarygodności firmy, a także poprawa organizacji wewnętrznej. Mamy nadzieję, iż certyfikat przyczyni się do dalszego budowania przewagi konkurencyjnej na polskim i europejskim rynku ubezpieczeniowym. Ważną kwestią stało się także wyjście naprzeciw oczekiwaniom, obsługiwanych przez STBU, dużych podmiotów gospodarczych, głównie branży energetycznej i paliwowej – stwierdził Leszek Niedałtowski, wiceprezes zarządu STBU.
STBU Brokerzy Ubezpieczeniowi istnieje od 1998 roku. Zajmuje się świadczeniem kompleksowych usług z zakresu pośrednictwa ubezpieczeniowego i zarządzania ryzykiem. Jest brokerem uniwersalnym, aktualnie obsługującym ponad 500 podmiotów różnych branż, które z uwagi na specyfikę działalności, bądź wartość majątku potrzebują niestandardowej ochrony ubezpieczeniowej. STBU zatrudnia 40 osobową kadrę, w tym 20 licencjonowanych brokerów. W ubiegłym roku firma uplasowała ponad 132 mln zł składek swoich klientów.