BTL Point Group realizuje cross-promocję Jana Niezbędnego i sieci Mars

Z początkiem marca rozpoczyna się cross-promocja marki Jan Niezbędny z salonami sieci „Mars” – wieloletnim klientem BTL Point Group. Akcja promocyjna skierowana wyłącznie do klientów sieci Mars, polegać będzie na premiowaniu zakupów wybranego sprzętu AGD siedmiu marek (Amica, Ariston, Bosch, Candy, LG, Mastercook oraz Whirlpool) dwoma produktami Jan Niezbędny.

Promocji towarzyszyć będzie konkurs SMS-owy, w którym główną nagrodą jest lodówka wypełniona produktami marki Jan Niezbędny.

Akcja trwać będzie przez 2 miesiące. Jej komunikację wspierać będą liczne materiały POS, w tym stickery na wszystkich produktach AGD biorących udział w promocji oraz standy i plakaty. Informacje o konkursie SMS-owym oraz informacje o zasadach konkursu ukażą się także w gazetce promocyjnej sieci Mars. Platformę SMS zapewnia spółka AdMobile.

Marka Jan Niezbędny to rynkowy lider w kategorii house-hold. W jej szerokim asortymencie znajdują się wysokiej jakości produkty do pakowania i przechowywania żywności oraz pomagające w utrzymaniu czystości.