Na czas trwania juwenaliów, w głównych miejscach wydarzeń związanych z obchodami święta żaków, powstaną atrakcyjne ośrodki zabawy – Miasteczka Pepsi. Na ich terenie studenci i osoby bawiące się podczas juwenaliów będą mogły wziąć udział w oryginalnych konkursach i zawodach. Udział w nich będzie premią za zakup napojów z portfolio Pepsi. Promocją objęte będą również inne napoje koncernu: Mirinda, 7up, Mountain Dew, Aqua Minerale i Lipton Ice Tea.
Na terenie Miasteczek Pepsi uczestnicy Juwenaliów 2005 będą mogli wziąć udział w takich niespotykanych konkurencjach jak „Cyborgi z Planety P-psi” – zmagania na arenie w nadmuchiwanych strojach robotów czy „Zagumieni w akcji” – wyścigi w pompowanych torach, w których konkurujący ze sobą zawodnicy przymocowani są gumą do miejsca startu.
Dla zwycięzców poszczególnych konkursów przewidziana jest nagroda – lot balonem, zaś dla przegranych nagroda pocieszenia – oryginalna Pij-Czapka. Balon będzie pełnił funkcję zarówno rozrywkową, będzie także formą brandingu podczas eventów.
Agencja BTL Point Group już po raz drugi organizuje i koordynuje promocję Pepsi podczas juwenaliów.
– W ubiegłym roku z powodzeniem zrealizowaliśmy działania na terenie czterech miast i w związku z tym Klient powierzył nam realizację tego projektu na szerszą skalę w tym roku – mówi Krzysztof Kozak, Dyrektor Zarządzający ds. Strategii w BTL Point Group. – Dzięki temu podczas bezpośredniej komunikacji w ramach największych imprez dotrzemy do ponad 150 000 młodych osób – dodaje.
Akcja skierowana jest do grupy młodych ludzi, uczących się lub studiujących, w wieku od 18-26 lat. Wsparcie mediowe akcji to kampania w mediach studenckich: w portalu Korba.pl i w magazynie „Dlaczego”, do którego dołączony będzie rozkładany kubek Pepsi.