Budowa osiedla Magnolia Lesznowola zakończona

Magnolia Polska sfinalizowała budowę luksusowego osiedla domów jednorodzinnych w Lesznowoli. Członkowie zarządu oraz twórcy projektu – światowej klasy architekci, dokonali podsumowania dotychczasowej pracy nad projektem. Pierwsi mieszkańcy już urządzają swoje domy i planują wprowadzić się wiosną 2011 roku.

Deweloper zrealizował I i II etap inwestycji zgodnie z planami. W sumie wybudowano 26 domów w zabudowie szeregowej, do których przynależą działki o wielkości od 300 do 600 mkw. Budynki mają powierzchnię 226 i 276 mkw.

Jako grupa architektów i inwestorów, realizujących projekty w całej Europie, zauważyliśmy pewną niszę na rynku polskim i postawiliśmy na domy jednorodzinne, które są zaprojektowane według najwyższych standardów – mówi Marcin Gutaj, prezes zarządu Magnolia Polska. Dlatego też prezes zarządu Magnolia Polska wprowadza na rynek nową markę Martinisation Design, by umożliwić klientom urządzenia wnętrza, odzwierciedlającego bardzo indywidualne potrzeby. Efektem pracy zespołu firmy jest dom pokazowy Magnolia w Lesznowoli. Pod brandem Martinisation zostaną wykończone dwa dodatkowe domy w Magnolii. – Nasze kolejne prace pokażą wachlarz możliwości jakie można zaproponować polskim klientom, które nie odbiegają od najnowszych światowych trendów – komentuje Gutaj.

Warto zwrócić uwagę na fakt, iż południe Warszawy, a w szczególności gmina Lesznowola może okazać się świetną inwestycją dla przyszłych mieszkańców. Domy w osiedlu Magnolia to kameralna i luksusowa inwestycja. Jesteśmy przekonani o jakości i atrakcyjności tego produktu, który stanowi dobrą lokatę kapitału – mówi Marcin Gutaj. Co więcej, kupując jeden z dwóch typów domów w Magnolii możemy czuć się indywidualistami, mając wpływ na aranżację przestrzeni według własnych upodobań. Nasi architekci są bardzo elastyczni wobec najśmielszych oczekiwań klientów – projekt umożliwia dowolne łączenie bądź dzielenie pomieszczeń, a nawet rozbudowę domu na każdym etapie jego użytkowania, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez  klienta.

Źródło: Kostrzewa PR