Budowia realizuje niestandardową kampanię reklamową dla ING

Budowia, na zlecenie domu mediowego PanMedia Western, realizuje niestandardową kampanię reklamową dla ING Banku Śląskiego. Kampania potrwa do czerwca. Jest prowadzona w czołowych serwisach budowlanych i wyszukiwarkach nieruchomości.

Kampania jest częścią większego projektu ING: „Cena z Internetu. Kredyt hipoteczny u doradcy”. Jej celem jest promocja kredytu hipotecznego ING Banku Śląskiego. W kampanii prowadzonej przez Budowię wykorzystany został niestandardowy nośnik reklamowy, opracowany specjalnie na potrzeby ING. Jest to forma typu engagement ad, w której kontent reklamowy wyświetlany jest w wyniku akcji inicjowanych przez użytkownika.

Koncepcję kampanii w sieci Budowia opracował IDMnet, który odpowiada za jej przygotowanie i wdrożenie. Szata graficzna jest spójna z zaprojektowaną przez agencję reklamową Brain wizualizacją całej kampanii. Projekt jest realizowany na zlecenie domu mediowego PanMedia Western. ING to kolejna marka, dla której kampanię przeprowadzi Budowia – sieci IDMnetu specjalizująca się w obsłudze projektów związanych z rynkiem nieruchomości, budownictwa i wyposażenia wnętrz. Od rozpoczęcia działalności w lutym br. sieć pozyskała już budżety takich firm jak Porta KMI Poland, Velux Polska, Solbet.

Źródło: IDMnet S.A.