Bundle sposobem na zakupy grupowe?

Zakupy on-line w bundlach czyli pakietach są już w Polsce! Przed Świętami Bożego Narodzenia 2013 ruszył polski serwis bundleclub.pl sprzedający produkty i usługi powiązane w paczki czyli z angielskiego bundle.

Pomysł na sprzedaż kilku produktów razem pojawił się po raz pierwszy w serwisach zza oceanu takich jak bundlehunt.com czy humblebundle.com. Klienci kupują bundle, bo cena całej paczki jest niższa niż suma cen jej składników.


Bundle daje też inne korzyści, takie jak wygoda jednorazowego zamówienia wielu produktów, które i tak chcieliśmy kupić. Ważnym atutem jest też oszczędność czasu i kosztów dostawy. Bundleclub.pl daje klientom także dodatkową korzyść, a mianowicie każda paczka to pomysł na aktywne spędzanie czasu i zachęta do spróbowania nowych rzeczy. Dzięki temu klienci nie czują się jak łowcy okazji, ale wartościowi klienci, którzy w danym sklepie czy lokalu kupili więcej, niż inni.

Serwis Bundleculb.pl dynamicznie się rozwoja. Ma zasięg ogólnopolski i oferuje zarówno usługi np. zabiegi kosmetyczne, rozrywkę i oferty travel, jak i produkty takie jak odzież znanych marek np.: Rip Curl, czy też żywność i kosmetyki ekologiczne czy modne ostatnio gry planszowe dla całej rodziny. Klienci kupują kupon, który mogą wydrukować lub zachować w telefonie i skorzystać z usługi w lokalu. W przypadku produktów dostarczanych przez kuriera cała transakcja przebiega w serwisie Bundleclub.pl.

„Zakupy bundle to nowa generacja e-commerce i logiczne rozwinięcie zakupów grupowych, którymi fascynację przeżywaliśmy kilka lat temu” – mówi Tomasz Szwejkowski, Dyrektor Marketingu polskiego serwisu zakupów wiązkowych bundleclub.pl „Innowacja polega na tym, że bundle oprócz zniżki oferują coś jeszcze. Można je porównać do kultowego przewodnika znanej francuskiej firmy oponiarskiej, przyznającego słynne gwiazdki najlepszym restauracjom i lokalom. W paczce nie kupujemy pojedynczej zniżki, ale pomysł na wieczór w Krakowie czy weekend w Zakopanem. To daje nie tylko oszczędność i wygodę zakupu wielu uzupełniających się produktów i usług, ale pozwala skupić się na radości korzystania z życia, zamiast na łowieniu okazji. Przecież chcemy spędzić wyjątkowo czas i czuć się jak klienci pierwszej kategorii.”

Źródło: Informacja Prasowa Bundle Club