Rusza nowa odsłona kampanii reklamowej Liberty z udziałem Bogusława Wołoszańskiego. Tym razem ubezpieczyciel nawiązuje w spocie do historii Bursztynowej Komnaty, która w czasie II Wojny Światowej zaginęła bez śladu. Kampania promuje ofertę ubezpieczeń mieszkaniowych.
„To kolejna odsłona kampanii Liberty z udziałem Bogusława Wołoszańskiego, w której konwencją nawiązujemy do popularnej serii „Sensacje XX wieku”. Wykorzystując kontekst zniknięcia Bursztynowej Komnaty z zamku w Królewcu, chcemy humorystycznie zwrócić uwagę widzów na potrzebę ubezpieczenia mieszkania. Kampanię rozpoczynamy przed wakacjami, które sprzyjają dłuższym pobytom poza domem” – mówi Sylwia Zdulska, kierownik ds. zarządzania marką i strategią komunikacji marketingowej w Liberty Ubezpieczenia.
Kampania jest prowadzona w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych. Kreację 15-sekundowego spotu przygotowała agencja Grey. Za zakup mediów odpowiada Starcom.
Liberty Ubezpieczenia oferuje szeroką gamę polis mieszkaniowych, w tym ubezpieczenie Wyposażenia, Murów, OC oraz domowe Assistance. Produkty dostępne są u agentów ubezpieczeniowych, za pośrednictwem telefonu i internetu oraz w banku ING.