BusinessNet – nowość na polskim rynku

BusinessNet to pierwszy na polskim rynku tego typu internetowy system dla Klientów Korporacyjnych. Jest on nie tylko prosty w obsłudze i bezpieczny lecz również zaspokaja wszelkie potrzeby natury transakcyjnej. Oferuje niespotykane dotąd funkcje – m.in. posiada unikalny moduł do osobistej komunikacji użytkownika z opiekunem w Banku.

Wykorzystanie w tym produkcie technologii internetowych pozwala na współpracę z Bankiem w czasie rzeczywistym. Jego ogromną zaletą jest także elastyczność, która pozwala dostosować system do osobistych oczekiwań każdego Użytkownika.

„BusinessNet jest kompleksowym internetowym serwisem transakcyjno-finansowym, który powstał na podstawie analizy potrzeb naszych Klientów oraz wnikliwej obserwacji światowych trendów na rynku bankowości elektronicznej. Wykorzystanie doświadczeń Banku Austria Creditanstalt z Grupy HVB, który wprowadził do swojej oferty system bankowości internetowej w Austrii, pozwoliło nam jeszcze lepiej dopasować funkcjonalność BusinessNetu do wysokich wymagań Klientów Korporacyjnych” – powiedział Józef Wancer, Prezes Zarządu Banku BPH.

Od kwietnia tego roku Bank BPH prowadził pilotaż systemu BusinessNet wśród 50 Klientów Korporacyjnych, którego celem były m.in.: weryfikacja odbioru systemu przez Klientów, badanie jego wydajności, zebranie uwag i sugestii w zakresie rozwiązań dostępnych w systemie oraz weryfikacja materiałów reklamowych i instruktażowych.

„Możliwości jakie daje system BusinessNet znalazły uznanie wśród naszych Klientów biorących udział w pilotażu programu. Cieszy nas bardzo, że jako pierwsi wprowadzamy tak nowatorskie rozwiązanie” – powiedział Mariusz Grendowicz, Wiceprezes Zarządu Banku.

Oto pierwsze opinie Użytkowników dotyczące systemu BusinessNet :

– „w zupełności spełnił nasze oczekiwania”

– „praca z BusinessNetem jest prosta i nie wymaga zbędnego nakładu pracy”

– „nawigacja jest instynktowna a relacje komunikacyjne z operatorem w pełni przyjazne”

– „niezaprzeczalną zaletą jest praca sieciowa na platformie internetowej”

– „system jest odporny na błędy użytkownika”

– „obiecująca jest koncepcja kompleksowej platformy komunikacyjnej bank-klient”