BZ WBK-Aviva „Firmą Przyjazną Klientowi”

BZ WBK-Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń nagrodzone zostały Godłem ogólnopolskiego programu certyfikującego „Firma Przyjazna Klientowi”. Obserwatorium Zarządzania wyróżnia w ten sposób instytucje, które za priorytetowe stawiają potrzeby klientów i pracują nad jakością ich obsługi. 

W ramach procesu certyfikacji Towarzystwa BZ WBK-Aviva zostały poddane niezależnym audytom sprawdzającym jakość obsługi klienta m.in. w takich obszarach jak: dopasowanie do potrzeb klientów, zaufanie klientów, rzetelność, dostępność kanałów komunikacji, atrakcyjność oferty. Uzyskane przez BZ WBK-Aviva wysokie wyniki na każdym audytowanym poziomie zapewniły zdobycie Godła „Firmy Przyjaznej Klientowi”.

Dopasowanie oferty produktowej do potrzeb Klientów Banku Zachodniego WBK oraz wysoka jakość obsługi, w tym bardzo dobre relacje z Klientami, są priorytetami naszej działalności. Przyznane Godło jest potwierdzeniem przynależności BZ WBK-Aviva do grona firm wyróżniających się pod względem profesjonalnej obsługi. Mamy nadzieję, że wyróżnienie będzie dla naszych obecnych i potencjalnych Klientów świadectwem, że BZ WBK-Aviva jest firmą dbającą o ich satysfakcję i godną zaufania – mówi Krzysztof Charchuła, Prezes Zarządu BZ WBK-Aviva.

W ciągu dziewięciu lat chęć udziału w Programie Firma Przyjazna Klientowi zgłosiło blisko 1000 firm ze wszystkich sektorów i branż. Patronat honorowy nad Programem objęli: Stowarzyszenie Konsumentów Polskich oraz Instytut Badania Rynku, Konsumpcji i Koniunktur. Na przestrzeni lat projekt zyskał również poparcie i uznanie najwyższych władz państwowych, w tym agend stojących na straży przestrzegania praw konsumenckich. 

Źródło: BZ WBK-Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń