BZ WBK-Aviva jako „Firma Przyjazna Klientowi”

BZ WBK-Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń ponownie nagrodzone zostały Godłem programu „Firma Przyjazna Klientowi”. Uroczystość wręczenia certyfikatów odbyła się 21 maja 2012 w Hotelu Marriott, a wyróżnienie w imieniu BZ WBK-Aviva odebrała Katarzyna Gołębiewska – dyrektor ds. Obsługi Klienta.

Zadowolenie naszych klientów w różnych obszarach kontaktu z firmą jest dla nas niezwykle ważne. Przyznane Godło traktujemy nie tylko jako nagrodę, ale przede wszystkim jako szczególne zobowiązanie do ciągłego świadczenia kientom obsługi na najwyższym poziomie. Cieszymy się, że klienci po raz drugi z rzędu wysoko ocenili współpracę z naszą firmą – mówi Katarzyna Gołębiewska.

W ramach procesu certyfikacji Towarzystwa BZ WBK-Aviva zostały poddane badaniu opinii klientów, m.in. w takich obszarach jak: ogólne zadowolenie ze współpracy, zaufanie, terminowość, prawdopodobieństwo rekomendacji, jakość świadczonych usług, przejrzystość oferty.

Klienci szczególnie wysoko ocenili terminowość, przestrzeganie uczciwych zasad w kontaktach z klientami i profesjonalizm działania.

Organizatorem akcji jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania, która wyróżnia w ten sposób firmy dbające o zapewnianie klientom najwyższej jakości obsługi.

Tytuł Firma Przyjazna Klientowi jest kolejnym wyróżnieniem przyznanym BZ WBK-Aviva w ostatnim czasie. Jesienią, spółka BZ WBK-Aviva TU na Życie otrzymała tytuł „Przyjaznej Firmy Ubezpieczeniowej” w ramach konkursu „Jakość obsługi posprzedażowej klientów zakładów ubezpieczeń” organizowanego przez Gazetę Bankową.

Źródło: BZ WBK-Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń