BZ WBK Leasing uczy bezpiecznej jazdy samochodem

Od 21 listopada 2009 r. BZ WBK Leasing realizuje projekt wspierający poprawę bezpieczeństwa na drogach, w ramach którego organizuje szkolenia z doskonalenia techniki jazdy. Pod okiem kierowcy rajdowego Tomasza Czopika oraz instruktorów jego szkoły, klienci i partnerzy BZ WBK Leasing rozwijają umiejętności prowadzenia auta w trudnych warunkach.

„Po naszych drogach jeździ kilkadziesiąt tysięcy samochodów użytkowanych przez klientów BZ WBK Leasing, przy czym w samym 2009 r. przekazaliśmy w leasing ponad 7 tys. pojazdów. Realizując ten projekt chcemy zwrócić  uwagę na bardzo ważną kwestię, a mianowicie bezpieczeństwo, wierząc, że w ten sposób możemy przyczynić się do zmniejszenia ilości wypadków komunikacyjnych. W pierwszym cyklu szkoleń weźmie udział kilkaset osób, a jeśli pomysł spodoba się klientom, będziemy chcieli kontynuować jego realizację” – mówi  Mariusz Włodarczyk, członek Zarządu BZ WBK Leasing.

Celem szkoleń, które w ciągu najbliższych weekendów odbędą się w siedmiu lokalizacjach w całej Polsce jest rozwijanie zdolności panowania nad samochodem i kształcenie prawidłowych reakcji za kierownicą w najtrudniejszych sytuacjach. Podczas zajęć uczestnicy będą ćwiczyć takie umiejętności jak hamowanie w poślizgu czy omijanie przeszkody w jeździe z dużą prędkością. Przejdą także testy sprawnościowe i nauczą się udzielać pierwszej pomocy rannym w wypadkach samochodowych.

BZ WBK Leasing organizuje zajęcia przy współpracy ze Szkołą Bezpiecznej Jazdy Tomasza Czopika, popularnego kierowcy rajdowego, zdobywcy tytułu Rajdowego Mistrza Polski w klasyfikacji generalnej oraz dwukrotnego triumfatora Mistrzostw Polski w klasyfikacji Grupy N, oraz przy wsparciu partnerów ubezpieczających pojazdy, tj. towarzystw ubezpieczeniowych PZU i Ergo Hestia.

„Ochrona ubezpieczeniowa leasingowanego pojazdu jest bardzo ważna kwestią. Oczywiście istotna jest wysokość składki, jednak to właściwie dobrany zakres ubezpieczenia casco i assistance oraz sprawna likwidacja szkód komunikacyjnych sprawiają, że klienci mogą koncentrować się na prowadzeniu swojego biznesu, a w razie uszkodzenia pojazdu uzyskają bardzo dobry serwis ubezpieczeniowy, który ogranicza do minimum konsekwencje wypadku” – dodaje Mariusz Włodarczyk.

Źródło: ComPress SA