BZ WBK promuje przedsiębiorczość wśród kobiet

Drugim kluczowym partnerem przedsięwzięcia jest GlaxoSmithKline. Pomysłodawcą i Organizatorem Wykonawczym projektu jest Vision Consulting Group.

Celem cyklu konferencji jest promowanie przedsiębiorczości wśród kobiet, wzmocnienie pozycji kobiet przedsiębiorczych na rynku poprzez pokazanie pozytywnych wzorców, zjednoczenie środowiska i umożliwienie nawiązania nowych kontaktów we wszystkich regionach Polski.

Konferencje adresowane są do kobiety biznesu właścicielek firm oraz kobiet zajmujących stanowiska dyrektorskie i menedżerskie, podejmujących kluczowe decyzje w zarządzanych przez siebie firmach z sektora MŚP oraz dużych korporacjach.

W ramach programu zaplanowano pięć spotkań w największych polskich miastach: w Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Gdańsku i Warszawie. Konferencje w Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach zgromadziły ponad 500 przedsiębiorczych pań. Kolejne spotkania odbędą się: 13 września w Gdańsku i 18 października w Warszawie.

W gronie prelegentek znalazły się m.in. Panie: Grażyna Kulczyk, Solange Olszewska, Mariola Ferenc – Bojarska, Henryka Bochniarz, Ewa Michnik, Katarzyna Dowbor, Halina Kustosz, Iwona Majewska – Opiełka.

Bank Zachodni WBK reprezentowały: Joanna Jaroszyk dyrektor 6 Oddziału w Pozaniu , Anna Kalus – Zielińska dyrektor Regionu Wrocław, Małgorzata Litwa dyrektor 1 Oddziału w Gliwicach .

Podczas zbliżających się kolejnych edycji trójmiejskiej oraz warszawskiej swoje prelekcje wygłoszą m.in. Bożena Batycka, Grażyna Wolszczak, Krystyna Janda, Martyna Wojciechowska.

Cykl spotkań „Umieć kochać i pracować” jest platformą rozwoju zawodowego oraz wymiany doświadczeń, umożliwiającą odnalezienie wspólnej drogi oraz pomoc w zrozumieniu roli i znaczenia kobiet we współczesnym społeczeństwie.

Patronat Honorowy nad cyklem konferencji objęła Henryka Bochniarz -Prezydent Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych.

Partnerami akcji są: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczosci, PKPP Lewiatn, Grupa Tempo, Stowarzyszenie Kwiat Kobiecości, Tołpa, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Dar natury.

Patronat medialny nad projektem objęły:

TV Biznes, Radio Zet, MICE, Fashion Magazine, WPROST, Puls Biznesu, Kobiety.pl, WP.pl, e-pr.