BZ WBK uruchomił pilotaż obsługi klientów MŚP przez zdalnych doradców firmowych

Bank Zachodni WBK uruchomił pilotaż obsługi klientów MŚP przez zdalnych doradców firmowych. Nowe rozwiązanie umożliwia przedsiębiorcom kontakt z osobistym doradcą za pomocą telefonu, komputera, laptopa czy tabletu, z każdego miejsca w Polsce i na świecie. Zdalni doradcy firmowi dają też dostęp do większej liczby produktów, które dotychczas były niedostępne w kanałach zdalnych.

– Mali i średni przedsiębiorcy cenią szybki dostęp do usług bankowych oraz indywidualne podejście do ich potrzeb. Naszym celem jest zapewnienie im jak najlepszych doświadczeń w tym zakresie. Właśnie dlatego systematycznie rozwijamy i udoskonalamy model kontaktu oraz obsługi multikanałowej. Koncentrujemy się na pełnym wykorzystaniu potencjału kanałów zdalnych i budowie trwałych relacji z klientami. Dążymy do tego, by przedsiębiorcy mogli zawsze kontaktować się z tym samym, osobistym doradcą, który zawsze będzie na bieżąco ze sprawami dotyczącymi ich biznesu. Dzięki temu, nie tylko skrócimy czas obsługi klientów ale sprawimy, że bankowanie firmowe przejdzie na jeszcze wyższy poziom – mówi Michał Hackiewicz, Dyrektor Biura Klientów MŚP Digital, w Banku Zachodnim WBK.

MilanMarkovic78, YAY Foto

Usługa Zdalny Doradca Firmowy w Banku Zachodnim WBK polega na przypisaniu przedsiębiorcy MŚP konkretnego doradcy, odpowiedzialnego za kompleksową obsługę klienta firmowego w kanałach zdalnych.

Dzięki zdalnym doradcom klienci z sektora MŚP mogą korzystać też z rozszerzonej oferty produktowej dostępnej w kanałach zdalnych. Konsultanci pomogą m.in. uzyskać kredyt, otworzyć nowy rachunek, zmienić limity transakcji w bankowości elektronicznej, złożyć wniosek o terminal płatniczy czy leasing, uzyskać niezbędne zaświadczenia, a także odpowiedzą na pytania dotyczące korzystania z systemu transakcyjnego, aplikacji mobilnej lub kart płatniczych. Klienci, którzy cenią bezpośredni kontakt z pracownikami banku mogą, za pośrednictwem zdalnego doradcy, umówić wizytę w dowolnej placówce BZ WBK we wskazanym przez siebie terminie i określonej godzinie.

Kontakt ze zdalnym doradcą jest możliwy dzięki udostępnieniu narzędzi do bezpośredniego połączenia wideo i czatu oraz systemów, które po zweryfikowaniu tożsamości przedsiębiorcy w trakcie rozmowy telefonicznej automatycznie połączą z dedykowanym doradcą. Klienci mogą kontaktować się ze zdalnym doradcą firmowym również mailowo.

Źródło: BZ WBK