BZWBK współpracuje z Adweb

Fundacja Banku Zachodniego BZWBK wybrała agencję interaktywną  Adweb do stworzenia strony www projektu fotograficzno-filmowego dla dzieci. Celem projektu jest m.in. budowa wizerunku banku zaangażowanego w lokalne społeczności, dbającego o wzmocnienie tożsamości narodowej.

Agencja Interaktywna Adweb należąca do Grupy Adweb podpisała z Fundacją BZWBK umowę  na stworzenie stylowego serwisu www. Witryna będzie elementem ogólnopolskiej kampanii skierowanej do lokalnych społeczności, łącząc nowoczesność z tradycją i elementami historii. Za jej pośrednictwem prowadzone będą działania w kolejnych województwach i placówkach banku, czego kulminacją staną się warsztaty filmowe oraz wystawy.

– Chcemy poprzez ten projekt pokazać młodym ludziom, że historia może być ciekawa. Zależy nam, aby odkryli tajemnice i zagadki z ich własnego regionu. Będą bawić się w historyków, dziennikarzy
i fotografików równocześnie. Ich zadaniem będzie odszukanie świadków historii i opisanie ich relacji. Cenimy sobie Grupę Adweb za profesjonalizm połączony z niestandardowymi rozwiązaniami. Mamy nadzieję, że dzięki ich kreacji, uda nam się stworzyć atrakcyjny portal , który przyciągnie młodych ludzi – mówi Ewa Rżysko, Prezes Zarządu Fundacji BZWBK.

Klient sam zgłosił  się do agencji.

Źródło: Adweb