Umowa współpracy z CA obejmuje standardowe działania typu media relations, w tym opracowywanie i dystrybucja informacji prasowych, organizacja konferencji prasowych i spotkań z dziennikarzami oraz aranżowanie wywiadów z przedstawicielami firmy CA. Do zadań agencji należy również wspieranie CA w zakresie doradztwa komunikacyjnego, a także zarządzanie ewentualnymi sytuacjami kryzysowymi.
Agencja Ciszewski Public Relations została wybrana spośród 10 agencji, które wzięły udział w przetargu na obsługę PR.
„W przygotowanie przetargu włożyliśmy dużo pracy. Szukaliśmy firmy, która będzie wraz z nami, na zasadach partnerskich, pracowała nad umocnieniem wizerunku CA w Polsce w ciągu najbliższych kilku lat. Zwracaliśmy uwagę przede wszystkim na długoletnie doświadczenie, elastyczność we współpracy oraz kreatywne pomysły. Agencja Ciszewski Public Relations najlepiej odpowiadała naszym oczekiwaniom”.- powiedziała Anna Erwińska, Country Marketing Manager CA.
Umowa została podpisana na rok i obowiązuje do 1 sierpnia 2007 roku.