Call Center Poland obsługuje projekt Agory

Wydawnictwo Agora wprowadziło możliwość zamówienia miesięcznej prenumeraty „Gazety Wyborczej” bezpośrednio w kioskach. Czytelnik otrzymuje „Gazetę Wyborczą” wraz z wszystkimi dodatkami branżowymi i tematycznymi, za połowę ceny. Prenumeratę teczkową można zakupić w wybranych kioskach oznaczonych specjalną nalepką.

CCP za pośrednictwem specjalnej infolinii udziela informacji o akcji „Gazeta Wyborcza w najniższej cenie w teczce” oraz zachęca czytelników do prenumeraty, a kioskarzy do zgłoszenia swojego kiosku. Pod numerem infolinii można również zgłosić kiosk, gdzie realizowana jest prenumerata. Dane kiosku drukowane są później na łamach Gazety Wyborczej.

Call Center Poland w ramach usługi Business Process Outsourcing (BPO), dokonuje poprawy efektywności procesów związanych z kontaktami firmy z klientami. Efektem tej współpracy jest podniesienie jakości usług, a tym samym wzmocnienie lojalności klientów. Wdrażamy efektywne procedury zarządzania kontaktami, wykorzystujemy technologię, skalę i wieloletnie doświadczenia Call Center Poland.