CallPay wprowadza aplikację mobilną do zakupu biletów komunikacji miejskiej prosto
z telefonu. To nowe narzędzie udostępnione przez CallPay ułatwi nabycie biletu w telefonie, oferując nowy kanał sprzedaży dla użytkowników smatfonów.
„Ten system jest bardzo poręczny, często ratuje sytuację, gdy nigdzie w pobliżu nie można kupić biletu, np. z powodu zamkniętego kiosku, czy niedziałającego biletomatu. Szybko
i bezpiecznie. Nasi Klienci coraz częściej pytali o aplikację CallPay. Zdecydowaliśmy się wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom i stworzyć jeszcze bardziej mobilne rozwiązanie naszego systemu” – mówi Robert Pietras, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu CallPay.
„Rocznie nasz system rozlicza prawie 300 tysięcy transakcji. Jestem przekonany, że aplikacja mobilna CallPay Usługi będzie miała znaczny udział w popularyzacji tego typu płatności za przejazdy. Użytkownicy klasycznych telefonów, z klawiszami, naturalnie nadal będą mogli używać istniejącego systemu IVR, czyli dokonać zakupu za pomocą połączeń telefonicznych” – dodaje Robert Pietras.
Aplikacja mobilna umożliwia realizację płatności za zakupione bezpośrednio z rachunku bankowego, do którego wydana jest karta płatnicza MasterCard/Maestro lub VISA. Dostawcą usługi płatności MasterCard Mobile jest firma uPaid.
Firma CallPay wspólnie z firmą MasterCard wielokrotnie organizowała dedykowane promocje na zakup biletów. W ostatniej, wspólnej akcji można było uzyskać zwrot – 50% wartości zakupu. „W niedalekiej przyszłości planujemy podobne promocje, bonusami będą objęte transakcje wykonane za pomocą aplikacji” – mówi Robert Pietras, CallPay.
Aplikacja mobilna CallPay Usługi będzie wciąż rozwijana, w kolejnej wersji pojawią się dodatkowe usługi, m.in. możliwość dokonania opłaty parkingowej, czy opłacanie rachunków bezpośrednio z telefonu.
CallPay