CallPay prezentuje prosty sposób płatności telefonem bez dodatkowych rejestracji

CallPay po raz kolejny zaskakuje swoją prostotą. Użytkownicy, którzy kiedykolwiek aktywowali usługę MasterCard Mobile, mogą w CallPay dokonywać zakupów bez wcześniejszej rejestracji w systemie.

Wystarczy, że klient posiada aktywną usługę MasterCard Mobile, czyli zarejestrował wcześniej swoją kartę MasterCard, dzięki temu będzie mógł w każdym miejscu ubsługiwanym przez CallPay dokonać zakupu. W innych mobilnych rozwiązaniach przed skorzystaniem klient musi się zarejestrować, przelać odpowiednie środki lub podłączyć kartę. W CallPay nie jest to wymagane, nawet w przypadku, gdy karta została zarejestrowana u innego dostawcy. Ma to znaczący wpływ na wygodę Klienta, uniwersalność użycia swojej karty i oczywiście w konsekwencji na czas zakupu.

Funkcja niewątpliwie przyda się nowym użytkownikom oraz turystom, którzy na co dzień nie mieszkają w miastach, w których został wdrożony system CallPay. Obecnie system w komunikacji miejskiej działa już w 19 miastach w całej Polsce. Czym jeszcze różni się CallPay od innych mobilnych systemów płatności?

Przede wszystkim intuicyjnością – płatność odbywa się przez krótkie połączenie głosowe, czyli najbardziej uniwersalną i standardową funkcję w telefonie komórkowym oraz szybkością  połączenie jest znacznie szybsze niż pisanie SMSa lub wczytywanie stron internetowych w telefonie komórkowym. CallPay to także bezpieczeństwo finansowe oraz współpraca z liderami rozwiązań płatniczych – CallPay wspólnie z MasterCard realizuje wspomniane wyżej rozwiązanie płatnicze MasterCard Mobile.

CallPay sp. z o.o. jest właścicielem systemu i platformy umożliwiającej zapłatę za produkty i usługi za pomocą telefonu komórkowego działającego w każdej Sieci GSM, bez względu na rodzaj posiadanego telefonu.

Obecnie rozwiązanie płatności CallPay wykorzystywane jest w środkach komunikacji miejskiej ale niedługo w kolejnych dziedzinach. Dotychczasowi użytkownicy nie muszą już szukać punktów sprzedaży, biletomatów, drobnych pieniędzy na bilety. Wystarczy przed wejściem do autobusu czy tramwaju sięgnąć po telefon komórkowy, podać odpowiedni numer i bilet kupiony. 

Źrodło: CallPay