CAM Media S.A. realizuje kampanię na citylightach dla Pekao S.A. Akcja promująca europejską trasę UEFA Champions League Trophy Tour potrwa do końca września 2010.
Pekao S.A. jako członek UniCredit Group jest oficjalnym sponsorem polskiej wizyty UEFA Champions League Trophy Tour w Warszawie. W dniach 1-3 października 2010 na Placu Konstytucji fani piłki nożnej będą mieli możliwość zobaczenia na żywo Pucharu UEFA Champions League.
W kampanii, zleconej przez Mediacom wykorzystano nośniki CLP znajdujące się w Warszawie. Citylighty w ofercie CAM Media S.A. są w większości zlokalizowane na punktach Ruch S.A. Tego typu powierzchnie reklamowe są zarówno skutecznym medium wsparcia sprzedaży jak i budowania wizerunku. Nośniki, którymi dysponuje CAM Media S.A. znajdują się przy głównych ciągach komunikacyjnych, przystankach komunikacji miejskiej, w pobliżu biurowców, szkół i dworców PKP największych miast Polski. Ścisłe powiązanie z miejscem, w którym nośnik jest zlokalizowany, sprawia, że citylighty są jednym z najlepiej targetowalnych nośników w reklamie zewnętrznej. Grupa CAM Media zamierza to potwierdzać inwestując w badania nad CLP oraz pracując nad systematycznym unowocześnieniem sieci citylightów w ramach poszerzonej oferty spółki. CAM Media planuje dalszy rozwój wysokiej jakości, efektywnych nośników reklamowych.
Źródło: CAM Media