Capgemini i Partner of Promotion dla Poczty Polskiej

Przed Pocztą Polską stoją w najbliższych latach duże wyzwania, dlatego wdrożenie nowej strategii rozwoju rozłożono na kilka lat. Jej zakomunikowanie Poczta Polska powierzyła konsorcjum. Firma doradcza Capgemini razem z agencją PR Partner of Promotion będą odpowiedzialne za realizację planu komunikacji dotyczącego poszczególnych inicjatyw wynikających ze strategii.

– Poczta Polska to marka znana od blisko 450 lat. Stoją za nią tradycja oraz zaufanie klientów i partnerów firmy w całej Polsce. Najbliższe lata to dla Poczty Polskiej szczególny okres – zaplanowana strategia rozwoju na lata 2006-2009 będzie wymagała sprawnej komunikacji ze wszystkimi grupami otoczenia. Nasze zadanie to sprawić, by była ona jak najbardziej przejrzysta i efektywna – mówi Paweł Trochimiuk, Prezes Zarządu Partner of Promotion. Współpraca z Pocztą Polską to szansa, by pokazać, że prawdziwy PR to również doradztwo strategiczne dla Klienta, umiejętność reagowania na zachodzące w organizacji zmiany i proponowanie optymalnych rozwiązań komunikacyjnych.

Ze strony Capgemini Polska współpracę konsorcjum z Pocztą Polską koordynuje Dariusz Zbytniewski, Dyrektor Konsultingu Strategicznego.