Carrefour Polska i Fundacja Dziecięca Fantazja – promocja singla „Biały Anioł”

Całkowity dochód ze sprzedaży Białego Anioła zostanie przeznaczony na działalność statutową Fundacji, czyli spełnianie jak największej liczby fantazji i marzeń nieuleczalnie chorych dzieci w Polsce. „Ważne jest tylko, aby zdążyły się spełnić”.

Carrefour Polska po raz pierwszy w historii działalności firmy podjął się niezwykłej współpracy z Fundacją Dziecięca Fantazja – bezpłatnej dystrybucji płyty CD na terenie wszystkich hipermarketów w Polsce, przeznaczonej na cele charytatywne.

Płyta singlowa CD zawiera:

• Polską wersję śpiewaną przez Piotra Cugowskiego

• Angielską wersję śpiewaną przez Tony’ego Myersa

• Wersję instrumentalną

• Wersję na pianinie

• Bonus CD Rom video w wersji polskiej

Partnerami płyty są: Carrefour Polska, BPH, Empik oraz Merlin.pl.

Premiera wydania „Białego Anioła” zaplanowana jest na 21 września 2005. Sprzedaż „krążka” wspierać będzie trasa koncertowa „Coalition for Kids” z udziałem zespołów: Bracia, TAT, Orange Park. Cena płyty – 15 PLN.

Carrefour Polska od początku swej działalności aktywnie uczestniczy w życiu prospołecznym zarówno na szczeblu ogólnopolskim jak i lokalnym. Towarzyszy wydarzeniom i inicjatywom wspierającym osoby najbardziej potrzebujące, czego kolejnym przykładem jest udział firmy niezwykłym projekcie charytatywnym – promocyjnej sprzedaży singla „Biały Anioł”.

Fundacja Dziecięca Fantazja jest organizacją non-profit, której celem jest wnoszenie radości w życie dzieci nieuleczalnie chorych, poprzez spełnianie ich najskrytszych marzeń i fantazji.