Carrefour wdraża narzędzie KiedyDoSklepu. Podpowie klientom, kiedy w sklepach panuje mniejszy ruch

Firmy Carrefour i Mastercard poinformowały o uruchomieniu strony https://carrefour.kiedydosklepu.pl/, dzięki której klienci tej sieci detalicznej mogą wybrać się do hipermarketów i supermarketów Carrefour w godzinach, w których panuje mniejszy ruch. Nowe narzędzie online dostępne dla klientów Carrefour bazuje na bieżących analizach trendów zakupowych w sklepach tej sieci, dostarczanych przez Mastercard.

Nowe narzędzie online dla klientów Carrefour jest kontynuacją projektu, który Mastercard rozpoczął w maju br., udostępniając po raz pierwszy platformę kiedydosklepu.pl.

Jak działa strona https://carrefour.kiedydosklepu.pl/? W wyszukiwarce na stronie wystarczy wpisać adres super- lub hipermarketu Carrefour, w którym planujemy zrobić zakupy. Można też skorzystać z automatycznej geolokalizacji. Następnie, po wskazaniu dnia tygodnia, narzędzie pokaże wykres obrazujący spodziewane natężenie ruchu w poszczególnych godzinach, pomagając wybrać najlepszy moment na zakupy.

Analizy trendów zakupowych dostarczane przez Mastercard na potrzeby nowego narzędzia Carrefour są aktualizowane w cyklu tygodniowym, dzięki czemu konsumenci mogą planować zakupy na podstawie aktualnych danych z kilku ostatnich dni. Narzędzie to wykorzystuje informacje na temat wydatków konsumenckich, które są agregowane i anonimizowane zgodnie z zasadami bezpiecznego przetwarzania danych stosowanymi przez Mastercard.

Aby zachęcić klientów do odwiedzania sklepów w godzinach porannych, gdy zazwyczaj panuje w nich najmniejszy ruch, Carrefour i Mastercard proponują użytkownikom programu Bezcenne Chwile specjalną promocję. Konsumenci, którzy w godzinach 8:00-10:00 za zakupy w sklepie Carrefour zapłacą kartą Mastercard wydaną przez jeden z 15 partnerskich banków, otrzymają podwojoną liczbę punktów w programie Bezcenne Chwile.

Źródło: Mastercard