Centrum Medyczne LIM Center po raz drugi zdecydowało się na współpracę z CB4 Media. Firma obsługuje już ponad 600 firm i korporacji. W ciągu kilkunastu lat działalności zdobyła zaufanie ponad 160 tysięcy klientów, posiada międzynarodowy Certyfikat Jakości ISO 9001. Kampania ma charakter wizerunkowo-produktowy i jest skierowana do klientów indywidualnych, firm i korporacji. Promowana jest złota karta LIM Center. Media dla LIM Center zakupiła agencja reklamowa MI Polska.
Intermoda Fashion to firma należąca do grupy największych polskich producentów męskich garniturów, marynarek, spodni. Firma istnieje od 1951 roku, pod koniec 1997 roku, jako pierwszej firmie odzieżowej w Polsce, przyznano jej Certyfikat Jakości zgodny z międzynarodową normą ISO 9001. Kampania ma charakter wizerunkowy. Intermoda jest pierwszą firmą z branży odzieżowej, która zdecydowała się na kampanię w taksówkach CB4 Media.