CEDC wypracowała 49% zysku netto w I kwartale 2005 r.

Marża brutto na sprzedaży wzrosła z 12,5% do 13,1%, natomiast koszty sprzedaży i ogólnego zarządu jako procent sprzedaży spadły z 8,7% do 8,6%.

Średnia ważona liczba akcji stanowiąca podstawę do obliczenia rozwodnionego zysku na jedną akcję w pierwszym kwartale 2005 roku wzrosła do 17,124,446 z 16,344,000 w analogicznym okresie 2004 r.

Central European Distribution Corporation (CEDC) – notowana na NASDAQ – jest największym importerem i dystrybutorem napojów alkoholowych w Polsce. Działalność operacyjna CEDC jest w 100% zlokalizowana w Polsce, gdzie firma zatrudnia ponad 2 000 polskich pracowników. CEDC osiągnęła w 2004 roku obroty na poziomie 580,7 mln USD oraz zysk netto o wartości 21,8 mln USD. Grupę CEDC tworzy 15 spółek operacyjnych, z których jedynie macierzysta spółka CEDC jest zarejestrowana w USA, zaś pozostałe – w Polsce. CEDC działa za pośrednictwem 13 oddziałów regionalnych, skupiających 66 dystrybutorów. CEDC dostarcza około 900 marek wyrobów alkoholowych do ponad 37 000 odbiorców w Polsce. W ofercie handlowej CEDC znajdują się, m. in. takie marki, jak: Johnnie Walker, Stock Brandy, Jose Cuervo Tequila, Sutter Home, Torres, wina Mondavi i Concha y Toro, Corona, Beck’s, Foster’s, Grolsch, Budweiser Budvar oraz piwa Guiness.